Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av mArrA$ - 10 oktober 2010 21:23

Hemma i min lägenhet, allt ser ut som det alltid gör.. stökigt och rörigt. det är bara att  inse.. jag är en strulfia som har svårt att hålla ordning längre än en dag i taget.. okej, försöka duger men det slutar alltid likadant. 

Jag har haft tvättstugan i eftermiddag, ruschat undan det mesta i tvättkorgen nu.. tyvärr ska det bara torkas, vilket sker i mitt vardagsrum vilket ger känslan av att det är änn mer stökigt! 


  


I morgon är det åter Måndag, och då fortsätter allt som vanligt.. jobba eller inte jobba, det är frågan? Det är Daniels vecka med barnen, så nu är man illa tvungen att sova själv tills nästa Söndag.. man blir som lite bortskämd varann vecka. Ha någons armar kring sej, och sen inte.. konflikt i hjärnan liksom. 


Vi funderar att gå på bio i veckan, kanske i morgon.. se Hämden med Mikael Persbrandt. Ja, inte fel att vila ögonen på honom en stund.. kan tänka mej den filmen är bra. Om den går i Östersund vill säga? Anser jag går på bio allt för sällan.. det är ju som kul! Sist vi var iväg så tittae vi på Beck, det enda jag kom ihåg av den filmen var att D.s skor stank fotsvett!! och innan jag kunde koppla ihop vad det var liksom.. haha..   Mmm det fick han höra efteråt minsann!  


Nu ska jag tända lite ljus och kasta omkull mej i soffan, fan som jag fryser!



Av mArrA$ - 10 oktober 2010 12:32

On the road again.. back to Dvärsätt och vardagen.

Vi har haft en fantastiskt mysig helg i D:s stuga


  


Men vilken underbar stuga!? Stor och otroligt vacker.. 

Vi har ätit gott, druckit massa gott, badat bastu, eldat i öppna spisen och lugnet har vart totalt... På Fredagskväll spelade vi lite sällskapspel, Alfapet. och ja såklart var det nån som visade sin dåliga förlorare och strulade till bokstäverna på bordet ;) haha.. Jag bara vet, jag är ju bäst!


  


En bit nedanför stugan så stod detta vackra kapell

som tyvärr var låst, på dörren stod det "alltid öppet" ?

  

  



På Lördagen så for vi en sväng in i Norge.. Den här tjejen har ju som aldrig vart i Norge otroligt va!! haha ;) .. mmm. Traskade runt i Sjördal där vi besökte en kanonfin shabbybutik, Black and white..med massor av "marrasvillhasaker"

For in på affär´n och köpte fet mjölk som vi halsade i oss! Och sen hem igen.. 


  


I morse när vi vaknade så.. ahhh det snöade ju!? VART har man hamnat tänkte man.. ursch ursch. Dessa vita helvetiska droppar från himlen ger mej kalla kårar på riktigt.. just hate it. 


Så nu sitter vi i bilen på vög hem som sagt.. stannade för en stund sedan i Åre och drack kaffe på Holiday club, har aldrig vart där heller..


Ska ta och vara lite social nu jag kanske.. 

Tiden går fort när man har roligt.. Snart hemma!

Borta bra men hemma ja ni vet.. nja, ja håller inte med det talesättet riktigt.


Ha en trevlig fortsatt Söndag!


[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards