Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 30 oktober 2010

Av mArrA$ - 30 oktober 2010 23:34

Dödens less.. Orkar inte ens pallra mej från datan. har kommit i ett bloggande där jag bara vill skriva och skriva!  och huuuur kul är det då? 

okej...

Jag ska berätta något kul,  vad som hände mej förrgår.. Jo, jag hade varit så duktig och stoppat i motorvärmarkabeln när jag kört in bilen i garaget. Ja, gissa vad.. på morgonen dagen efter när jag backar ut så smäller det!? .. o ja fattar fan inte! haha.. meen va e det som smäller??? halllåååå VAD NU liksom?.. ringer Daniel o beklagar mej att NU är det minsann någe stort fel på bilen, de smäller o slamrar hela tiden! Vågar man köra.. ja kära nån ;) 

hmmm Ja, sen ser jag när jag kommer hem att något hängt upp min kabel som släpat efter bilen.. ja, hon slet nämligen sönder värmartjosanmontaget på bilen! Aaargg.. måste väl sätta dit en ny då? kostar sånt då tro? Att det aldrig ska få gå smidigt va.. men liite komiskt var det nog allt också!.. hmm eller så inte. 


Nä, komikens tid är över.. nu ska jag sova. 


Glöm inte att vrida tillbaka tiden! 

  

Av mArrA$ - 30 oktober 2010 22:03

En del underbara låtar som Zlips framför..jag bara älskar! 









Make a memory...




Av mArrA$ - 30 oktober 2010 21:30

Herregud, jag måste vara tokig.. eller jag menar gudarna måste vara tokiga ;)

Igår jobbade jag 12-21.. sen ringde D och frågade om jag inte skulle åka o dansa ändå.. som jag sett fram emot det!

 Men njaa.. ja skulle ju upp i morse kl 06.. jobbigt. MEN jag blev så äckligt sugen att åka när han började prata om det.. japp, jag for! Dock fick han agera privatchaffis eftersom jag inte riggat om till vinterdäck ÄNNU! I morgon..


Jag ångrar inte en sekund att jag for!!! ojojoj.. vilken kväll! Zlips regerar som alltid... mm njutbart som bara den! Underbara dansare.. Fick tag i en riktig kanoning som ja svängde runt med en hel del på golvet, sjukt bra gick det. När kvällen var slut ville vi som bara fortsätta dansa o dansa o dansa.. Då frågade jag om han skulle till Härnösand och dansgalan! japp de skulle han! Jag vill meeed.. men de visade sej att han var från Ånge.. hmm okej, då blev det värre. Vi bytte nummer iallafall OM ja fick för mej att ta mej till Ånge.

Ja, okej.. Sen har jag fått en massa pluttinuttiga sms i natt och till morgonen


"Fan, du var helt underbar att dansa med!" 

"ja, hoppas vi får dansa i morgon igen..längtar redan"

"somna fort nu så du orkar jobba "

"puss på dej, bamsekram".. !? haha okeeej.. ;) 

"Det finns inget bättre än att uppleva känslan av att dansa då det går riktigt riktigt bra = att dansa med dej!" 


Såklart ALLTID jäkla kul att höra att det går bra på dansgolvet! 


Ja, men hur berättar man på ett bra sätt att man faktiskt är upptagen? samtidigt så skriver han ju bara att de klickar super när vi dansade.. eller? men.. hmm "puss på dej" ? Jaja, så är det.. inte lätt alltid.

Daniel skrattar bara o tycker det är roligt...hahaha du e ju dum ;)

 ja, DU har då ingenting att oroa sej för om man säger så. 

Skön känsla..


  


I morgon är det äntligen Söndag och då har vi en underbar vecka framför oss! 





Av mArrA$ - 30 oktober 2010 21:13

  

I wish U all a..


  


Marras

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards