Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av mArrA$ - 19 oktober 2010 16:41

Skulle vilja göra något som får dagarna att gå.. sanden att rinna genom timglaset.


Det här med språk är rätt kul.. själv kan jag inte mer än svenska och Engelska. Tyska lärde man sej i grundskolan, vilket är borta för längesen...Likaså Spanskan.

Man kanske skulle gått en kurs i något trevligt annorlunda språk? En del är ju så duktiga och lär sej själva.. när dem reser runt och så. De som bosätter sej utomlands för en längre tid, det är väl oftast då man snappar upp och lär sej, då behövs sällan någon kurs.

Men det är ju som med alla språk, grammatik, böjelser och dialekter...

Ja, Dialekter är trevligt. 


Nu ska jag iallafall åka in till stan och köpa mej en ny mascara, den försvann visst också i Lördags tillsammans med mitt j'kla körkort.

Vet inte vad som var värst liksom ;) haha.. 







"Den som fällde trädet tänkte inte på att även dess skugga försvann" 




Av mArrA$ - 19 oktober 2010 10:39



Igår blev Ann Sofie och Peter stolta föräldrar till lilla Linus!!

Vill säga ett Stort grattis till er otroligt fina familj!!

Önskar er all lycka till i framtiden..   

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards