Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av mArrA$ - 26 oktober 2010 21:23



  

Varför får jag dessa tankar efter en underbar vecka tillsammans!?

Varför ifrågasätter jag hela min existens då du inte finns vid min sida?

Varför försöker jag finna svar.. på frågor som inte är ställda?

Varför kan jag inte bara njuta av allt du ger mej..

Allt jag någonsin velat ha!

Varför kan jag inte bara acceptera att du tycker om mej?

Att jag faktiskt tycker om dej..för den du är! 

Varför inte bara leva här och nu?

Ta en dag i taget

Kanske ett steg mot något helt underbart?

Kanske vet jag ingenting..

Varför tror jag mej då veta?

Men en sak vet jag..


  

 ..


  


Säg mej

Varför är varför ett så himla fruktansvärt jobbigt ord...?



Jag tycker om dej så mycket D!

fråga mej inte varför...




Av mArrA$ - 26 oktober 2010 10:24

Det blir snart din tur, tack för att du väntar!

Sitter och funderar för fulla muggar hur man ska ta sej och OM man kommer ta sej på arbetet med livet i behåll?! Har ju nämligen inte bytt till vinterdäck på bileländet ännu.. Men man får väl åla sej fram på vägen i den fart som det går.. Illa, det verkar som ha regnat inatt och sen frusit på, då kan det bli farligt. 

Man har ju som inget annat att vänta nu än en kall och lång vinter, med betongis på bilrutan och metervis med snö. 


Somnade sent och blev väckt av telefonen i morse, ja vad ska man säga.. 

Bad news


Har Iallafall gjort lite nyttogöra så här på morgonen, ringt runt o fixat lite med papper o så.. sånt där nödvändiga måsten som jag bara haaatar att ta tag i.

Det känns ju iallafall mycket bra efteråt, huvudsaken det.  


Du är fortfarande placerad i kö, och har nummer 3821

Tack för att du väntar

Av mArrA$ - 26 oktober 2010 01:39

  

Snart slut på denna månad och det innebär löning!

Löningen ( som kommer om någon dag ) innebar för Maria ett välförtjänt Stadsbesök.. som resulterade i en massa shopping som inte var planerat!

Älskar ju alla dessa nya Shabby lantliga affärer som öppnat! Köpte mej bland annat en årskalender i plåt med magneter iallafall.. riktigt riktigt snygg... Så köpte jag en go´doftande tvål på samma affär.


  

En liknande, fast inte samma motiv.. jag har en ung flicka med rosa blommor.. mycket vacker! 


Mötte D på Törners konditori där vi drack en kopp kaffe tillsammans, fick en halv kopp hett jävla kaffe över mej för att damen brevid var som ett yrväder och inte såg sej för! Sen åkte vi på K.O.O.L och kikade på massa möbler, det är helt underbart att den jag träffar också älskar inredning liksom jag!  

Tillsist åkte vi ut på lillänge o handla lite mat. 


Sen har jag inte gjort många knop, ätit lite gott.. suttit här.. framför tv:n, diskat o nu kan det liksom vara dags att kojsa. Börjar arbeta kl 13 30 i morgon så.. sovmorgon, nog har man det alltid! 





[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards