Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av mArrA$ - 12 oktober 2010 20:10

Nu är det nära.. ska iväg och arbeta min första natt någonsin, blandade känslor.. Men det ska nog gå bra. har legat på soffan sen kl 16 idag o bara glott på tv:n och latat mej..försökt att sova utan resultat. 


Daniel bjöd ut mej på lunch idag också, vi for på värdshuset och åt Köttfärssås och drack kaffe. Fick jag sådana där fjärilar i magen när vi träffades, han var verkligen så fin! Hade köpt nya jeans och hade en riktigt snygg skjorta på sej. 

Puss på dej.. ; ) 







   


Längtar tills i morgonbitti kl 07 30 när man får sova! 

Av mArrA$ - 12 oktober 2010 00:31

I morgon ska jag på "dejt".. dricka kaffe med en "vän" och blivit inbjuden att sjunga i hans studio..haha.. ja eller hur, med min ljuva stämma! ;)  eg känner jag inte allls denna man, jag vet eg inte hur vi fått kontakt.. men kul var det iallafall. Det jag kommer ihåg var 60 tals musik och en Iphone.. haha! kaffe kan man väl dricka iallafall ,) han är jäklig trolig.. så pass vet jag!

Jag behöver känna lite nytt folk häromkring.. sen vilket kön de har, de spelar välla ingen roll!  tack o lov för att man umgås med någon som INTE är svartsjuk.. för det är inte jag heller... 

Nu ska ja ta kudden o krama tills jag somnar av utmattning.. 


  



[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards