Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av mArrA$ - 27 oktober 2010 17:31


Dags för lite middag kanske.. men jag är just nu i det blå..! så vem känner hunger? Men man måste ju äta så..

Funderar på att göra en köttgryta, har ju som en nötstek som borde användas innan den kryper iväg av sej själv. 


Har vart på Wärdhuset och druckit kaffe.. och INGEN morotskaka! Det är nog min största last i livet, skulle jag få äta en sak för resten av mitt jordeliv så vore den fan i mej MOROTSKAKA! ;) Okej, då iallafall glasyren! 


Svängde in på inredningsbutiken här i Krokom på vägen hem, där man är alldeles för sällan..har mkt fint där nu för tiden, mkt vitt och lantligt. Köpte mej en söt liten vit kanin med rosetter i öronen och en fantastiskt mjuk skimmrande  päls.

Den ska få sitta på min lilla lilla vita shabby stol, hehe. 

Den köpte jag en liten tag i zink där det står "I´m a star" och en stjärna brevid ;) Den ska jag knyta runt  ett blockljus är tanken. 


Hittatde också lite annat skoj som jag vill ha! En stor (skatt) " karta" över Boston i linne med öglor att fästa på väggen, istället för en tavla kanske? 3 öglor, tänk vad snyggt att sätta upp 3 snygga gamla krokar och hänga upp den med tjockt rustikt rep.



Av mArrA$ - 27 oktober 2010 01:34

Vi har surrat i fleeeera timmar på telefonen nu, och vi pratar och pratar.. vrider och vänder på allt som möjligen går att disskutera. Efteråt känns allt så mycket bättre.. men självklart, dessa känslor kommer gå i bergochdalbana för både honom och för mej, så är det ju.

Det gäller bara att lita på, låta sej ge hän till det man faktiskt känner.. 


Har iallafall nu ikväll/natt med hjälp suttit o knåpat ihop mitt CV och ett personligt brev. 

 Jag blev faktiskt riktigt nöjd! Tack så mkt my dear Mr..

Åh, När jag Läser D:s CV så blir ja alltid lika stolt!!.. ja, över honom alltså..

Det är som att läsa rena grekiskan...för mej då *haha*

Han är så sjukt kommunikativ och drivande, helt klart en ledare av högsta rang!

Det förvånar mej inte ett dugg att han haft dessa chefspositioner på sina arbetsplatser..det klär dej ;) 

Tycker DET är S.e.x.i.g.t med en vässad hjärna.

Ja, det innebär inte att man behöver vara läkare eller så..


Hmm, thats probably why Im so totally..

  


NU måste jag krypa under täcket.. 

Sömngrad = 85 % 

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards