Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 2 juli 2010

Av mArrA$ - 2 juli 2010 23:39

Gjorde mej något riktigt gott ikväll.. nämligen fattiga riddare!.. mumms så gott det var då. Tryckte i mej två onödiga så här på kvällen..*suck* Tröstäta eller vad Nää varför skulle jag behöva det?   


Idag var det bara för bra väder ute.. det borde vara förbjudet enligt lag att arbeta inomhus sådana dagar! Hoppas såklart på riktigt fina dagar i helgen, men i morgon vette tusan av det är siat för väder.. Jag ska iallafall vara inom väggarna 14 timmar!? Phu.. orka.. borde kanske lägga mej då, jaja jag vet.. Jobbigt när man inte är speciellt trött, o det här med att räkna får funkar väl inte heller..


  


Önskar man hade kunnat infinna sej på Wheels i morgon istället! DET hade vart nåt i hästväg de..! Svina lite åt mej också babe.. ; ) 


Av mArrA$ - 2 juli 2010 22:24

Nu kommer jag skriva nåt jag ångrar, jo eller hur.. ^^, 

Vill bara meddela att jag är sjukt trött på karlar, Män, killar, småpojkar.. Ja U name it. Bara låt mej vara ifred nu så blir det här skitbra..

Just nu befinner jag mej bara i upplösningstillstånd!! 

Men hallåååå, har man vart singel 3 veckor?? Vart tog JAG vägen i allt detta?

Och den man litade på, anförtrodde sitt hjärta.. fatta hur äckligt besviken jag är! "Lura" den man påstår är sin "vän" ?? Jag hade inga som helst krav, ingenting.. sviken..besviken åter.

Fel och sagt nåt tidigare?? 

Näää därför att..


  

Har lust att skriva allt jag tänker på, allt jag vill säga, men jag respekterar åt helvete för mycket...

så jag låter bli.


  


Tacka mej om 50 år.. det spelar ingen roll. 






[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards