Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 20 juli 2010

Av mArrA$ - 20 juli 2010 17:09

I livet kommer tillfällen, saker, personer , upplevelser i ens väg av en anledning..

Jag tror det helt klart.

Av vilken anledning möter man annars personer som har en sådan stor inverkan på ens liv? Slumpmässiga möten, en gemensam röd tråd.. ? 

En bra magkänsla.. ett lugn så stillsamt och naturligt. 

Idag vid ett minst oväntat ögonblick fick jag en såkallade "Deja Vu.. "?!

Var det någon anledning till att jag kastade perkulatorn i all flytt? ^^,

Varför blev jag så kaffesugen just precis just i den stunden?

Skulle man åka "dit el dit"? 

På en plats, en tid där jag absolut inte skulle befunnit mej om inte..

talandes om snö?! och annat.

Ja, jag kunde inte annat än le. ; ) 



Varför den här låten "bara dök upp" kan man ju fråga sej? 





Av mArrA$ - 20 juli 2010 15:30

Tisdag kl 15:53



Det är sån     TUR   att du är så söt.. 


  


Fick som sagt främmande igår..

STANS SEGASTE RÖDLJUS, VA? KÖR!




Hoppas vi ses snart igen...Tills dess, Just Ride your´ TigerCat. . .




[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards