Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 15 juli 2010

Av mArrA$ - 15 juli 2010 22:27

Nu gott folk är jag äntligen på plats i min nya lya! Här kommer jag trivas..

Med ytterligare besvär så lever jag iallafall! 


Nerver, jag hatar nerver?! Det är något man inte kan styra över, inte slita ur kroppen eller bedöva, varför har vi nerver?

Sista tiden har jag ju som sagt ätit MYCKET dålig och näringsfatting kost, inte heller så ombytlig.. dvs jag har knappt ätit nåt alls! ett mål per dag på sin höjd!? Nu när jag kommit på plats och allt lugnar ner sej hade jag sett fram emot att få börja laga mat o äta måltider i lugn och ro...

 NU får jag skona det.. också. 

Min rygg är åter paj, mina ischiasnerver är i kläm.. det strålar ut i benen och det plågar mej att sitta här o skriva. 


När jag satt här tidigare idag så brände det till under fötterna?! Trodde först det var nåt fel på golvet.. men det fortsatte bara och blev värre o värre. Ni vet när man får extremt myror i fötterna så man knappt kan gå på dem! 

Jag googlade och... 

Jag tror nämligen att jag drabbats av B12 vitaminbrist ( ses ofta hos veganer och anorektiker ) i kombination med stress! Mmm med tanke på min icke näringrika kost! Ett symptom som kommer smygandes och ses inte förrens det hela är rätt långt gånget, domningar och stickningar i fötter och händer?! Jajamen, mina fötter sticker som att ja gick på nålar!! Det bara kom som en blixt idag.. *snyft* Har jag inte plågats nog... föll på knä vid sängen, med tårarna rinnandes så knäppte jag händerna..

Det får räcka nu..


BUT... 


No matter what, U are always..




  



[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards