Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 9 juli 2010

Av mArrA$ - 9 juli 2010 21:32

  

Händer inte mycket just nu.. man packar för fullt i lägenheten! det tar aldrig slut, grejor överallt!? Vill bara att allt ska vara över nu.. jag vill vara på plats o kan börja återhämta mej.. *suck*  det är så jävla stökigt här just nu att ja Otrivs såå... men men, det ska snart bli ordning o reda hoppas jag. ordning och reda i livet på alla plan..jag längtar så!! 


I morgon ska jag på bröllop, i Övik.. min vän Lena gifter sej! det ska bli skoj, en del sepaerar o andra gifter sej ; ) Jag har inte så mycket energi och glädjas med andra just nu bara..Men...

All lycka till dem såklart! 

  


Själv saknar jag någon att kramas med.. ursch, hela jag skriker efter närhet!?

Det är jobbigt såklart, de senaste 10 åren har man haft någon där.. att krama på, att anförtro sej åt. Men nu är man själv, ensam med hjärtat fyllt av känslor..

Jag ska skaffa mej en sked iallafall! ; ) 


  

Tills dess nöjer jag mej med fluffen.. Söt Doris min  ; ) 


[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards