Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 3 juli 2010

Av mArrA$ - 3 juli 2010 22:02

Urk.. när jag sitter här vill jag bara kväljas! Mina fötter stinker apa., jaja.. en dusch på det här innan läggdags blir kanoners det! 

Men vad förväntar man sej efter en 14 timmars lång arbetsdag? att de ska lukta hallon kanske.. nja inte direkt. 


Jag avskyr verkligen fotsvett!? Måste ja tillägga det? 

Inget får mej att vilja kalva som det..


-Vad gör du maria?

-Jag jobbar

-Aha.. fasen va synd.. det är ju så fint väder.. sugen att dricka vin?

-åhh ja ska ju upp 06!?

-mmmm synd...


Ska erkänna att man nog är en del avis.. många stjärnor befinner sej på Wheels i Ume ikväll!!!! All in baby.. Just Use them all.

Ja, lilla ängeln då.. tsss.. 

Ops, vänta du tappade glorian! 


MEEEEEN.. Maria har fixat stråket iallafall! tack du underbara person! Fredag jobbar ja till 16 sen blir de party party! Ledig Lördag.. vi drar ihop ett galet gäng nu Anna-gumm! Sen blir de dragit igen på Måndag o Tisdag! Nä, nu är ja less på att va fin i kanten.. watch out. 

*längta* 

Å sen ska man orka flytta också? städa? ojoj.. mm tur man är "ung" ;)


Nu ska damen sussilussa, medans ni andra rallar runt i gårdar´n! 

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards