Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 16 juli 2010

Av mArrA$ - 16 juli 2010 19:00

 Meeeen va otippat  ¨^, 

Hypokondri rimmar nästan på.. konditori? tänka sej ;) Att kasta sten kan vara farligt, onödigt liksom.. Nä, man bör inte äta på konditori heller om ja..  Jo, det ordet känner vi väl alla till? Har en kompis som jobbade på ett konditori ett tag.. farligt.. man åt så jävulskt mycket gott.. och la ut en heeeel del, nästan blev lite småfet där ett tag! Ja vad hade det med saken att göra..

Ja, det kan man fråga sej istället? ;) 

 

Jaja, ska till läkaren på Måndag o berätta om alla mina kramper.. ojoj, snacka om att ja ska vara offer.. 

Har jag tur hinner jag bryta något ben innan dess också! ikväll kanske? Ska med en kompis på Jannez i Sandviken! men huuur ska det gå med min rygg? mina fötter? min syn och.. *snyft* ja orkar inte ens räkna upp alla mina fel ;) 

Ha Ha Ha..


Kan någon vara snäll också att berätta för mej.. sen NÄR blev "grannen är en segpropp" en sjukdom? Har jag missat nåt? 


Har Moi nåt mer att förtälja mej om mitt liv som jag inte visste så ring mej..?

070-555-I-JUDGE -555

Eller ännu bättre... gå och tillfredställ gubben din istället..?

annars gör nån annan det...



Söt, ja veet... med tofsar i håret kan man int va annat! 

Puss puss ha en underbar helg! 

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards