Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 11 juli 2010

Av mArrA$ - 11 juli 2010 23:56

Hade heeelt glömt bort att radera min presentation.. sorry om jag vilseledde någon i detta.

Jag är fortfarande rätt dansgalen men dock inte sambo.. ; ) 

Rätt ska va rätt.. Tnx´s


Som sagt så var jag på min bästa väns bröllop i helgen! Ohhh säger jag bara.. from this moment.. mmm. De var helt sjukt vackra!? Tårarna kröp fram där mellan varven, längesen man grät en glädjetår.. om ja ska va ärlig har jag inte gråtit på mycket länge nu, känns bra! men, kanske så ringer jag o gråter i örat på någon också?! *skratt* mmm OM det nu vore så, skulle jag nog välja ett smidigare och snällare alternativ att ringa. ; ) 


iallafall så hade jag ett hemligt uppdrag under kvällen:

Plinga i glaset, ställ dej upp och ska till och hålla tal.. du ångrar dej och tar ist mat från bordgrannen mittemot innan du sätter dej ner igen.. haha.. det gick klockrent!


Sen lekte vi lekar.. En lek jag deltog i var: Kropp mot kropp

Ja, finger mot näsa, hand mot rumpa, knä mot mage.. osv. Jag o Lenas Lååååånga bror blev såklart radarparet. *haha* Meeeen vi vann! O det blev fiina priser mån tro.. jag vann en "plingskallra" som det står "ring for sex" på.. En gång betydde att man ville ha det nu! två pling betydde.. ja och tre pling betydde att man var desperat! Jag ringde i den klockan heela kvällen.. *skrattar* Ja kära nån så skoj de va.. ^^, Sen fightades jag också om sista stolen i "hela havet gungar".. det enda som gungade där va min röv när man sprang runt stolarna! 


Sen höll jag såklart mitt "rätta" oigenomtänka tal direkt från mitt    Alla blev mäkta imponerade.. mmm typ ja med??! ; )


det var ett helt perfekt bröllop.. och dem är så gjorda för varandra! 

All lycka till er Lena & Stefan!!

( jag hoppas få uppleva er lycka i livet jag med )

Älskar er bägge två... 



Nä sussa kudde nu om man ska ork jobba i morgon! 

Nattinatt alla icke trötta människor. 




[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards