Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg under mars 2009

Av mArrA$ - 3 mars 2009 15:02

Hemma! Bäst att passa på att skriva ett litet inlägg innan gubben kommer hem, han tycker jag spenderar allt för mycket tid här framför datan, men jag har ju blivit besatt av att skriva ju som ni kanske märker=D


Sen ska vi åka o handla på Willys, måste fylla upp kylen o frysen nu, månaden som passerade räckte matkassan faktiskt till.. tack vare lite planering kanske?


Ska bl a köpa

 mjölk, smör, hårt + mjukt bröd, pytt, välling, köttfärs, soja, fil, frukt, sallad, potatis, keso, kräm, ketchup, matgrädde, ägg, korv, gele´, ost, disktrasor, pålägg, juice, mannagryn, cream fraiche, hot dogs, korv

kyckling, rödlök, färskost, fetaost, pasta, soppa, lasange, majs och säkert en massa mer..




  På tal om mat så ringde Nicklas mor o bjöd oss på mat i morgon! Leverbiff!? ahh shit.. haha. Men hon fattade vinken ( tror hon visste att ja inte äter det, tål knappt lukten ju) hihi.. så barnen.. dvs jag och Emma skulle få vanliga biffar =D gött..



Nä, nu ska ja hoppa in i duschen.. jump jump...


Av mArrA$ - 2 mars 2009 22:49

God kväll!


  Alltid lika intressant.. Alltid lika svårinspirerad innan jag beger mej av.. haha. Väl liggandes hemma i soffan så känner jag verkligen INTE för att åka till stan o sitta stilla, men väl på plats så är det så himla trevligt o intressant. Skoj att träffa dessa människor också..Tack Vanja för att du fick mej att börja gå på detta tillsammans med er! Vi pratade lite om änglar, vad som händer efter döden och diverse idag..om folk som får budksap och förmedlar dessa, sk medium. Att det finns en högre nivå än de vi kallar andar bland oss, spöken.. ja U name it.


Nästa Måndag är det fortsättning.. ska faktiskt gå, fast jag vet hur jobbigt jag tycker det är att boka upp sej, men ja tycker ju om detta och vill lära mej ta hand om mej själv inifrån till att börja med =D


Nu har jag precis sett projekt run away, Nicklas sov på soffan när jag kom hem... han släpade sej iväg till sängen och sover nog där nu i tonerna av karlavagnen, ja ska strax krypa ner till honom då jag också ska upp i morgonbitti, men ja är ju inge trött just nu.. hmm.


Tack för din kommentar också Carina! Jag antar att det är "Svärmor" Carina O som skrivit? =D Jag har ju fördelen att ha två svärmödrar jag.. hehe. Ja du, vart jag hittar allt, hmm .. ja säg det.. sitter och letar lite varstans, den som söker den finner som man säger ; )

Av mArrA$ - 2 mars 2009 14:31


We've been meeting this way for a while
Always keeping our hearts in denial
But the rules of the game are as such
There are some things You never should rush
With the way that you're looking tonight
It was only a matter of time
Before I got so overwhelmed
And I just could not help myself


I said I love you I didn't mean to
But the moonlight just gave me away
Now that I said it try to forget it
And pretend it was all a mistake
I'll keep trying though I'm denying
This felling that I know is true
Stumbling and falling and still after all I keep falling in love with you


What's the point of this masquerade
After all of our cards have been played
Now there's nothing for me left to hide
I hope I have fate on my side
Either way I've got nothing to lose
Surrender is all I can do
And if you should be mine in the end
I'll remember it all happened when


I said I love you I didn't mean to
But the moonlight just gave me away
Now that I said it try to forget it
And pretend it was all a mistake
I'll keep trying though I'm denying
This felling that I know is true
Stumbling and falling and still after all I keep falling in love with you


I said I love you I didn't mean to
But the moonlight just gave me away
Now that I said it try to forget it
And pretend it was all a mistake
I'll keep trying though I'm denying
This felling that I know is true
Stumbling and falling and still after all I keep falling in love with you



Av mArrA$ - 2 mars 2009 13:39




 


 Mars


  • 7/3 Zlips-Martinez-Sannex dansgala Härnösand
  • 7/3 Drifters Folkets hus Östersund
  • 13/3 Perikles Furuparken Östersund
  • 27/3 Blender-Zlips-Jannez Dansgalan Folkets hus Östersund
  • 28/3 Shake- Jannez- Mats bergmans Dansgalan Folkets hus Östersund

April


  • Date-Highlights-Jannez Dansgala dunderhallen Strömsund
  • 9/4 Jannez Furuparken ( 2 modern 1 gammal )
  • 11/4 Jannez Laxsjö
  • 18/4 Scotts-Lars kristerz Folketshus Östersund
  • 23/4 Shake-Date Vemdalen
  • 25/4 Expanders-Face84-Castillo-Janders Vemdalen
  • 30/4 Jannez Parkaden Härnösand







Av mArrA$ - 2 mars 2009 11:32


Ny månad! Nya blogginlägg.. Samma gamla vanliga Marras.


Helgen har passerat och dagarna bara rusar iväg. Igår hade vi lite planer för dagen ju, men de blev ju till att stryka alltsammas då jag blev utringd på jobb kl 07. Tanken var att vi först skulle åka på Lopps i stan, efter det äta någe smarrigt. sen åka på bingo! haha.. hade ju fasen sett fram emot det där. Men men, så kan det gå.. då fick man jobba 11 timmar istället.


Sitter och äter en sk frukost nu, hmm blåbärskräm o mjölk! nyttig frukost.. ehh nä. Jag är ledig idag och ska väl hinna göra lite middag o så innan Nicklas Berggren kommer hem från sitt arbete. Får se vad man hittar på för la´gott.


Fick boka om tandläkaren i morse då jag inte kom med bussen som planerat i morgon också, men precis när jag gjort det så ringer dem o meddelar att det fanns en plats ledig nu, typiskt då! To late.. det blir nog en bilresa för mej den 18:e istället.. sitta fem timmar på en buss vet ja inte om ja ha lust med. Med "badbussen" som går i morgon så skulle det bara ta 3 timmar. Med en "vanlig" buss tar det visst 5.. länge det, både dit o hem..


This blog is


[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards