Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 3 december 2009

Av mArrA$ - 3 december 2009 23:24

Hoppas jag slipper!..

 slipper drömma dessa otäcka drömmar inatt. Varje natt sedan jag kom hem till östersund igen så har jag drömt om mamma!

 

 I natt var jag tillbaka på begravningen, ursch sååå jobbigt! Gå igenom den proceduren om och om igen.. det orkar jag väl inte?  

 

I gårnatt så drömde jag att jag satt och pratade med mamma vid hennes köksbord, hon talade om för mej att hon tyckte det var skönt att det äntligen var över.. menade hon då sitt "lidande" eller att begravningen var över?


Kom du och hälsade på mej mamma eller var det "bara en dröm" ?

 

Jag vaknar alldeles svettig om nätterna.. men somnar om igen, det är därför jag kommer i håg mina drömmar.. pga att jag vaknar mitt i dem.

 

Jag tror som så.. att jag undviker att tänka på dagen, prata om det med andra går bra..Det är som att prata om någon annan, det rör liksom inte mej.  Men att tänka och gå djupare in i det hela. Det är nog därför.. jag bearbetar i sömnen.

 

I morgon ska jag börja gå och prata med en kurator..

Nu ska jag sova..

Natti natt

 

PS: motionscyckel 25 minuter!   

Av mArrA$ - 3 december 2009 10:09

  


Nu är det december månad och minusgraderna smyger sej inpå.

Snön har lagt sej här i Jämtland och jag har blivit påmind hur mycket jag..

AVSKYR VINTERN!

 

Igår i kylan tog jag och Nicklas oss en promenad och bjöd in oss på kaffe en bit bort. När jag kom hem så satt jag 25 min på motionscykeln + tränade med hantlar och gjorde magövningar.. ska försöka få in det på rutin nu "någon" inspirerade mej ; )

 

Allvarligt.. vår nya bil måste in på verkstaden! Känns inte bra då den endast är 3 år gammal. Men ni förstår att igår när jag kom körandes på väg hem från jobbet så tändes en hel massa lampor?! Farthållaren blev nå fel på och bilen låste sej på 50 km/h, sen antisladd knappen gick ej att aktivera.. och sedan en knapp EPC?.. Vi läste och de va bara till o ringa verkstaden, tur vi har garanti, men såklart.. det känns ju inte speciellt bra. Så idag blir det till att ta Audin på arbetet.. förhoppningsvis så ska vi få en lånebil då vi har det i försäkringen. Faaan för dessa bilar.

 

Nu ska ja snart iväg o jobba 12-21:20 både i dag och i morgon..

 

Sover inte speciellt bra heller.. drömmer om mamma varje natt, det är sååå jobbigt! Kanske är det för att jag på dagarna försöker undantränga tankarna som kommer, och såklart.. då kommer dem i drömmarna. Jag vet inte hur ja ska hantera allt..

Det är som att man inte har fattat det ännu tror jag, flera gånger jag vill bara ta telefonen o ringa henne.. men då kommer jag ju på det.

 

Vill också tacka alla ni som gett mej fina kommentarer här i bloggen, det värmer mycket.

 

  

 

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards