Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 10 december 2009

Av mArrA$ - 10 december 2009 19:49

Det är ju så här kära bloggläsare, att avundsjuka kan göra oss till de mest fruktade monster som finns.

Jag skulle säkert också känna avundsjuka och bli tvär o grinig om mitt liv inte var så innehållsrikt och jag inte mådde bra.


MEN


Jag mår mycket bra trots omständigheterna med saknad mamma just nu, jag har ett liv med en underbar man som jag älskar, vi har stora framtidsplaner, och hela livet framför oss, vi har så mycket att se fram emot! Framför allt så är jag är lycklig.. OCH det är jag värd! det är ju alla, alla är värda att känna mening med allt i livet.. känna lycka.

 

 Men tyvärr finns alltid personer i omgivningen som missunnar och är avundsjuka på det liv man har, det får vi aldrig glömma. Dem som Låter sin frukstration och avundsjuka övergå till ett omoget beteende som de inte kan kontrollera.

 Man trampar väl sin egen stig eller va man nu säger.. inte sant?

Är man bitter och elak på sin omgivning, då får man nog räkna med ett liv i ensamhet.. så enkelt är det.. rätta mej om jag har fel?


  



Av mArrA$ - 10 december 2009 16:52

I fjol till julklapp så fick Nicklas ett presentkort på Ticnet.. och gissa vad, jo det är ju inte användt ännu.. ovanligt att alltid vänta in i det längsta.

Men nu har vi bestämt vad vi ska hitta på..


 åka på deltävlingen i

  

2010  Örnsköldsvik

 

Den går av stapeln i februari och vi ska höra oss för med ett par vi lärde känna utomlands, kanske vill de haka på.. de bor ju nämligen i Övik.

Världens mysigaste par med en supergo dotter!   

 

Idag är Nicklas iväg på julbord med jobbet.. allvarligt. de fick åka iväg INNAN de börjar jobba nämligen kl 15.. å börjar jobba 15:30?! Snålt o dumt.. Allt för att de inte skulle dricka något alkohol också... herregud alltså. Men han ska va glad att de får något alls.. en annan kommer ju aldrig få åka iväg o äta någe julbord *suck*

 

Iallafall så undrade några arbetskamrater om vi inte skulle mötas inne på krogen i morgon! de ska ju ut och äta oså hela sjukhemmet, sen parta loss på Plaza.. hmm kanske måste styra upp det hela o se till att de sköter sej ; ) hehe.. nädå, saken är den att jag ska jobba till kl 21 i morgon.. hmm ja jag får se helt enkelt, vore ju skitskoj!


[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards