Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 18 december 2009

Av mArrA$ - 18 december 2009 14:33

Ska höra med älsklingen om vi ska ta oss ett glas vin ikväll.. han ska ju upp och jobba hela helgen, men ett glas kan man ju ta o sitta framför tvn o mysa.. det va längesen vi bara satt framför tv:n typ nu?! Världen har ju som sagt vart uppochner med många orsaker inblandade.. kanske dags att ta det lilla lugna o varva ner.

 

Först ska vi rulla köttbullar! Var meningen dem skulle vara klara vid detta laget.. men ja har städat lite istället =) Då kan vi äta hemmalagad mos och köttbullar till middag kanske? jajamen, vilken bra ide.. resten ska vara till julbordet.

 

En dag ifrån varann och vi kunde inte slita oss igårkväll när jag kom hem *skratt* Ja är det inte myssigt så säg ; ) Ibland bara sitter jag och tänker, tänker tillbaka på hur allt kunde bli så bra i slutändan? Hur allt fick en mening.. att känna dessa känslor inom mej, verkligen som_det_ska_vara..

något jag aldrig tidigare upplevt.

   

 

Absolut första bilden jag tog på Nicklas, inte underligt man föll som en fura ; )

  


Ha en bra Fredagskväll.. för det ska jag!

 


Mys
Av mArrA$ - 18 december 2009 10:36

Igår var en mycket jobbig dag.. Åter ett farväl av vår kära mor..

Det var så kallt ute så att tårarna frös till is innan de nådde till marken.

Men det var fint.. och nu är det avslutat.

 

  

 

 

En mor håller sina barns händer för en tid.. men håller deras hjärtan för alltid.

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards