Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 4 december 2009

Av mArrA$ - 4 december 2009 10:28

God morgon
  

Inatt sov jag för en gångs skull bra.. ja hyffsat iallafall.

Nyduschad och nu väntar man på att åka o jobba.. efter det så ska kanske jag o Nicklas åka in till stan på dans, det var verkligen evigheter sen vi dansade. Blender som spelar på furuparken, då brukar det vara bra med folk också.

  


Känner mej förkyld och hängig, tycker jag har känt mej så typ ända sen jag tog vaccinet. ursch. Kronisk nästäppa har jag haft i över en månad.. vet inte alls vad det beror på? stress? vaccin? allergi? ingen aning.. visst jag har haft så här tillochfrån förut också, men inte så här jobbigt. Ska börja med att allergitesta mej kanske.

  


Nu är det dags för frukost! Ja .. om  man nu kan kalla det så ; )




[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards