Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 9 december 2009

Av mArrA$ - 9 december 2009 00:08

Idag gjorde jag min första dag på ett helt nytt ställe.. fast i samma byggnad, ett annat plan. Men ändå, det är nya rutiner och nya pensionärer.. ojoj. vilken fart de var. helt ärligt ska ja säga att vi satt inte en enda sekund från kl 16 till 21.. ett evigt springande så benen tamefan pulserade!

Inte skoj, inget gott första intryck.. avskräckt javisst.

Ska vara där på fredag igen.. Phu.


Jag läste i dagens tidning:  Fem landstingsanställda tog sig efter en fest in i ambulanshallen. Där tömde de två tuber lustgas och gjorde en av ambulanserna obrukbar. Nu riskerar de avsked... nä? allvarligt.. menar du?

Ojoj inte alls speciellt smart!

 

Nu är det bara en timma tills mitt älskade kärlekstrassel kommer hem.. tänkte fixa lite te så kan vi fika, sen krypa ner o kojsa. Varje minut utan honom känns en tomhet! Sitter dessutom o lyssnar på Metallica.. de spelades mkt Metallica i början av vårt förhållande... hihi It Reminds me ; )  


Tillsist


Mamma... mina tankar har vart hos dej idag! Eller det kanske är du som vart hos mej? =) Jag har tänkt på dej massor.. och saknar dej. Jag har suttit och skrivit tackkort till alla dem som vart så snälla och skänkt till fonder.Försöker göra så fint jag bara kan, så det tar sin tid.

 

  

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards