Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 5 december 2009

Av mArrA$ - 5 december 2009 22:23

Det har blåst massor ute idag, men jag o hjärtat trotsade vädret och tog oss en timmas lång promenad. Vi var till kerstin o Rickard och lämnade Audin som måste fixas innan ombesiktning, så då passade vi på att gå hem ifrån dem. Sedan har jag även suttit 25 minuter på innecykeln nu ikväll!

 

Precis sett en film tillsammans med Sara

  Ice Age III

  

ohh vilken fruktansvärdt rolig film! Jag skrattade mej igenom den   Och såååå söt, kärleksfull..mysig! Man blir som sugen på att köpa alla tre filmerna.. ahh kom precis på att jag har ju mina 4 Silver fang filmer utlånade.. dem är jag rädd om! Måste kanske be att få tillbaka de snart.

 

Sen har jag även hunnit städat lite, dammsugit o torkat golv.. vart in til stan och införskaffat 40 st tackkort som vi ska skicka till dem som deltagit i vår sorg. På tal om kort! väärldens goaste Veronica, fick ja ju kort på posten av i går! Åhh du är ju för omtänksam, och tänk att vi eg inte ens känner varann.. men att vi har pratat över msn säkert i ja 5 - 6 år?! Helt otroligt.. 

Jag hoppas vi får träffas snart!

  

 

I morgon ska jag jobba... 

 

Av mArrA$ - 5 december 2009 00:24

När man kom hem efter jobbet så väntade följande ------>

Ljus tända i hela lägenheten

Lurviga katter som välkomnade mej hem

En sexig karl som möter mej i dörren

En doft blandad av jul och...

Tacogratäng!

 

Mumms! så har han lagat tacogratäng och ställt några öl på kylning..

Sen blev det Idol och.. jajamen ERIK OCH CALLE såklart = självklart

 

Blev ingen dans.. orkade inte då man jobbade till 21 typ. Det kommer fler tåg, absolut.

 

Nu ropar gubben! han vill att vi kryper ner.. åhh - jaaajamem kommer direkt

Mm.. jaha *suck*.. ska vi sova?  =(  *blinka*

 


 

I morgon ska vi nog på Jamtli julmarknad!

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards