Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 15 december 2009

Av mArrA$ - 15 december 2009 11:53

Nu står granen på sin plats i vardagsrummet..

 

  


katterna tyckte det va speciellt intressant.. ja mina små, låt bli den bara ; )


Ni anar inte hur skönt det är att vara ledig?! Jag är helt slut i kropp och knopp.. trött som ja knappast vart förut. Allt kommer väl efter nu.. och det blev lite väl mkt jobb på en gång så där, jag som skulle ha en mjukstart.. men samtidigt har det vart skönt att smida medans järnet är varmt.


Det slog bara till sen blev det vitt på backen! ojoj.. det blev en vit jul i år ändå, huvudsaken det. Sen är de synd att vintern är så lång.. gillas inte. Det är kallt, bilarna fryser ihop..de ska skottas och sopas, man blir snorig och fötterna som isbitar..  ( ja jag vet, borde köpa nya vinterskor )

Tur man har en karl som kan värma en under täcket ; )

Alltid lika het..



[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards