Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 1 april 2009

Av mArrA$ - 1 april 2009 22:18

Jag bjuder på detta som ett litet "Aprilskämt" då jag faktiskt inte kommer på någe vettigt att lura er med idag! =D  Hittade dessa bilder igår på dansmafians hemsida.. oh my god.. haha, ser man verkligen ut så där när man är ute o dansar!? Expanders & Shake för några veckor sedan, hmm jo just ja kommer ihåg att det blixtrade där några gånger.. håll till godo mina kära bloggläsare.. =) Provade ju bugga lite där, oh vilken min vi fick till då bägge två! *asgarv* Diggar nästan det där kortet litegrann.. Man har ju bara sååå jäkla roligt!


Okej, vi säger så här.. It wasn´t me! ; )



 April Aril.. euum, ja men det fattade ni nog redan.


Annars så har jag iallafall jobbat idag, låg länge o funderade i morse hur man skulle göra, vara hemma eller inte.. jag bestämde mej för att jobba..9 timmar, varav en timme ute på en promenad. NU mår jag skitdåligt igen. Får se hur man mår inför morgondagen.. ja ska bara vara frisk innan Lördag, thats it.


Katterna "bråkade" lite Läs:  lekade.. alldelesnyss oh katthåret bara rök! Tussar öööverallt i hallen! ehh roligt att dem har .. roligt?


Nu ska jag sova, blir inte til att vänta vaken på vännen som slutar jobba 01:15 som jag gjort nu några kvällar.. orka?

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards