Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 10 april 2009

Av mArrA$ - 10 april 2009 23:49

Jag har vart lat o skriva nu på ett tag.. o faktiskt ikväll också! Spelat lite krt med Sara, ätit gott, fläskfile och gratäng.. sen såg vi en tokrolig film. Sex Drive hette den. typ American Pie stuk! Mkt sevärd! hihihi..


Jobb i morgon igen! åhh trött ja e då.. jobbigt minsann att komma hem kl 03 i natt o sen upp 07. Det va helt okej på Janez.. men ja måste lära mej att dansa gammalt. De spelade ju två modern o en gammal.. så man fick sitta lite väl mycket, men det va helt okej!


Helt slut e man iallafall.. orka sitta här nu?


Får se hur man orkar med morgondagen.. ska nog till laxsjö med ett roligt gäng o dansa till jannez, ja vissa ska dansa.. andra ska nog dricka.. inte jag inte. Kör isåfall! =D


Till sist så här mitt i påskveckan så vill jag önska er alla en riktigt...

Önskar en riktig KÄRRING! : Marras..

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards