Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 15 april 2009

Av mArrA$ - 15 april 2009 22:01

Efter jobbet så hade jag tid hos frissan i stan. Färgade i botten som verkligen hade växt ut mer än ja förväntat mej på 6 v. Jag fick deremot en smärre chock när jag skulle till o betala.. 750:-!! ojoj inte billgt ni.. nono. Shit alltså, så kan man ju inte hålla på. nästa gång blir det till att hälla i lite svart färg själv. Eller spara så ja kan göra mej ljus igen...

Men nu e ja Vacker innan helgen iallafall ; )


Ikväll har jag inet gjort nånting, suttit i soffan o baa tagit det lungt.. nu ska ja faktiskt gå och lägga mej, jag har två slitsamma dagar framför mej..med heeelt tokiga personer! haha.. fy faaan vad jag skrattat idag på jobbet alltså, de e ju inte riktigt kloka =) *haha* härligt, det är sånt som gör att man har lust att gå tillbaka alltså.


idag när jag åkte hemifrån stan så låg jag bakom en Volvo med reg nr BMW.. =)


Saknar min älskade lilla vän..

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards