Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 6 april 2009

Av mArrA$ - 6 april 2009 09:16

God morgon!.. Idag ska jag göra något oväntat spännde innan jag åker och jobbar! Jag berättar kanske senare vad det är om allt går enligt planerna.. Det är något som jag spontant kom på i Fredags, idag ska jag träffa någon och prata igenom det hela..  


Jag drömde om att jag blev attakerad av en björnunge ute i skogen inatt..Det var svårt att hålla sej stilla, men ju mer jag knuffade undan den från mej så blev den mer och mer aggressiv och gjorde illa mej.. jag kommer ihåg rädslan av att mamma björn faktiskt kunde dyka upp när som helst. Tillslut fick vi tagg i den o virade in den i en morgonrock och stoppade in den i ett värmeskåp?!.. ja det bara stod där ute i skogen =) hihi.. grymt gjort, ja men den höll ju på att döda mej.


Sen jobbar jag 12-21..


Jag är fortfarande sjuk, drygaste förkylning hag vart med om! *suck*

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards