Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 28 april 2009

Av mArrA$ - 28 april 2009 21:35

Spontant, när Nicklas var in på synsam idag för att köpa ett par glasögon, så fick jag för mej att också göra det... det var nämligen 40% på alla bågar. Hittade en relativt snygg TIGER of Sweden båge.. nä men jag har ju blivit rådd till att sluta med månadslinser så, då bör jag ju byta mina brillor som har ett X antal år på nacken. Så här ser dem ut iallafall.. dock utan prislappar och annat på glaset såklart ; )



 Jag tyckte dem satt bra o ja passade väl skapligt idem?


Vid 18tiden så kom Svärmor Lena, Nicklas systrar o mormor och hämtade mej, vi åkte för att titta när 5 B Kvarnbackskolan gjorde sin musikal Mamma mia.. och MAMMA MIA säger då jag,va alla var duktiga att sjunga!? Lena började må dåligt under föreställningen och fick sprinag akut på toa.. sen när hon kom hem spydde hon! oh shit.. ingen magsjuka här tack.. men vore det så är man ju redan smittad.

Systrarna hängde med mej hem en sväng, vi åkte o hämtade mina två nya sommardäck som va beställda och satt på sommarfälgen, i morgon ska a äntligen få sommardäcken på bilen.. sen behövs det bar en rejäl tvätt! Sudin måste nog vara den skitigaste bil som rullar längst vägarna just nu känns det som! =S


Sen spelade vi en runda plump.. som vanns av Emma!


Nu håller jag på att stela en omelett med kalkon som ja ska mätta maggen med.


 [ Nightwish ]



[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards