Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 7 april 2009

Av mArrA$ - 7 april 2009 21:48



Jobbat 7-16 idag.. oj vad det var jobbigt att stiga upp, sen ha ja vart rejält trött på arbetet heeela dagen typ, inte bra när jag ska jobba tills på Lördag. Och många dagturer dessutom..


Slutade 16 idag, kom hem, åt Middag , Idag bjöds det på Korv, spenat och grönsaker och en ost/svampomelett.. mmm det va smaskigt. Vi Tog sedan svärmors hundar och gick en långpromenad på 1,5 timma.. Sen att den promenaden va den värsta i sitt slag ojoj.. =S   Inte skoj att bli tooooknödig när man är ute o går. haha! *asgarv*


Dåliga nyheter idag också! Älsklingen har blivit varslad från jobbet.. jag som aldrig trodde det skulle hända oss?! Man läser det ju dagligen i tidningen om all varsel.. skrämmande ju!  *suck* men alltså vad gör man.. inget man rår över. Nog för att han inte kommer ha några problem med att finna ett arbete tror jag, han är ju så social och framåt.


Nu har han iallafall suttit o kollat på Hockey hela kvällen och jag har städat heeela lägenheten, diskat, dammsugat, skurat golven o städat toan. Dock ingen dammning o sånt.


Typiskt karlar eller?



Nu e ja nöjd för idag.. Tack för mej.

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards