Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 14 april 2009

Av mArrA$ - 14 april 2009 22:15



April blev en månad med få inlägg tror jag minsann.

Sitter just nu.. hmm  (  inte PRECIS just nu då, paus  )  på motionscykeln klistrad framför desperate housewife, det var dubbelavsnitt idag så det blir en långtur på cykel. =)


Jobbat kväll, med världens bästa Anna.. då går det som på räls allting, härligt man jobbar med henne tre dar till nu då ; ) hihi.. Vi ska stämma av en liten "tjejkväll" ha vi bestämt, hon tyckte jag skulle komma hem till henne och så skulle ja få ansiktsbehandling, sen ska i dricka oss fulla o snacka en massa skit! haha, ohh det ser ja fram emot! =D verkligen..


Jag jobbar mycket i övrigt, därav att jag inte orkar skriva typ Först påsken med allt ståhej på arbetet,  o sen en massa flängande hit o dit.. hälsa på den ena efter den andra =D men visst det är lite småroligt också. Hälsade på Nicklas mormor i Lördags, blev bjudna på en hel massa god mat, tittade i lite fotoalbum och hade det himla trevligt i största allmänhet. Men man är heelt slut tyvärr. Går på sparlåga just nu för att tillägga.. har väl mått bättre än för tillfället.


Helgen som kommer, då vi ska åka till sundsvall o bo på hotell.. DET behöver vi just nu. Kunde inte komma mer lägligt.. *phu*



[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards