Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg under juli 2010

Av mArrA$ - 1 juli 2010 17:21

haha, Jag tror faktiskt jag kan vänja mej vid detta?! ; ) Igår fick jag främmande av en kompis. Vi surrade om allt o ingenting, tog oss ett glas vin o lite öl.. sen blev vi som sugen att åka på krogen! Onsdag.. jaajmen, lillLördag! det är ju som så när man jobbar helger o inte har någon semester! 


Ja, vi åkte på ett ställe som heter Marite´och hade verkligen skitskoj! whiioo..det va rätt lagomt med folk, synd att det regnade bara.. annars kunde man suttit ute.. vilket vi gjorde ändå men med risk att bli våt! Hamnade på en efterfest någonstans i stan?! Missade alla skjutsar som gick att få tag i.. bussar o taxi *suck* typiskt, ovanligt.. nä haha. Så vi fick skjuts av en lastbilschaffis till Krokom! ; ) Gäller att leva lite farligt för att se att man lever! Nädå, sånt kan ju va RIKTIGT farligt.. två berusade tjejer. Så, inget man bör göra..men vad gör man inte för att ta sej hem!? 


  





[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards