Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 4 april 2010

Av mArrA$ - 4 april 2010 13:28

Det var en gång..I morse, stressad till max.. eh som vanligt ; ) Springer med tandborsten i munnen runt i lägenheten, är på väg in på toa och.. halkar på en pöl vatten som ligger så fint där på golvet?!! *BOOOM* *duns* *VURP* AJ* OSV... Ett vrål, en duns.. och Nicklas kommer springandes! haha.. men oj, ja kunde gjort mej riktigt illa.. slog handen och sen lär ja få en fet blåning på låret!

Vad lärde jag mej av det då?.. joo det är inte bra att stressa, allra minst med en tandborste i munnen =/

men säg nåt jag inte visste redan..

 

Igår kväll när jag kom hem från jobbet, så hade vännen fixat mys.. tänt massor av ljus ooch köpt lite kex och ost. ( det är påskmust i vinglaset dessutom ) Sen såg vi en del avsnitt av greys innan det var dags att kojsa.. 

  

Tror ja tryckte hela Brieosten själv!? =S inte bra.. men GOTT som fan!

 

 

Nu ska ja sätta mej ute en stund.. sen bär de av å arbejt igen.

Ha en trevlig dag allesammans!


Mys

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards