Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 10 april 2010

Av mArrA$ - 10 april 2010 20:01

  


personligt:

 

Jobbig tid nu.. verkligheten kommer ikapp *suck* det trodde jag inte men.. här är den och jag mår väl sådär.

 

Jobbet tar mycket energi.. energi som jag inte har just nu.

Jag är upp över öronen stressad, av vilken anledning? ja det undrar jag också..

Tankarna har varit många på sista tiden, kanske inté så konstigt med allt som har hänt/ händer..

Jag är såå jäkla trött.. vart skall ja hitta min inspiration igen!?

NU när allt börjar lugna ner sej..

vill jag ju må bra!

Jag orkar inte må dåligt.. har inte tid.

 

 

Jag saknar min mamma..något så fruktansvärt massor! har inte tillåtit mej att sörja henne ordentligt ännu. Det är bara så jobbigt, och jag har inte den energin heller som krävs för att  hantera det..Vart ska jag få den energin från?  därför vågar jag inte släppa lös mina känslor.. jag är rädd att braka ihop totalt.

Därför är det lättare att inte tänka på det överhuvudtaget..  



When you tell me that U love me..

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards