Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 9 april 2010

Av mArrA$ - 9 april 2010 21:23



Jag säger bara IKEA.. var ju hem och hälsade på min far och syskon i dagarna som passerade. Jag, Nicklas o mina syskon begav oss till Sundsvall och Ikea.. mmm va mkt fint man hitta då!

Shoppade en del ( som vanligt ) Köpte en bordlampa, en pläd, ljus.. ännu mer ljus, kläder och så köpte vi nya handtag till köksluckorna! Oj, de blev sån stor skillnad.. ett nytt kök typ   haha.. Nä, men trots att man hyr så kan man förnya med enkla medel.. sånt som vi tar med oss när vi flyttar sÅklArT.


 before: Trä = Gula.. fula ; )

  

After: Nå?  Meee digg it =)


    

 

i vilket fulla fall så åker vi ut allesammans + pappsen o äter senare på kvällen. Jag äter Spagetti Bolognese, Nicklas kycklig-planka o de andra pizza.. mm och det är supergott. När vi kommer hem så börjar Nicklas må riktigt dåligt.. sedan är det kört! Han spenderar natten på toa med att spy och ja.. "allt möjligt" som man kan göra inne på toa. Matförgiftning? Magsjuka? ja ni, ingen aning.. då borde väl vi andra blivit sjuka också? helst jag som pussa på honom lite då å då.. hmm mysko. Ursch.. jobbigt i alla fall!


Han repar sej dagen därpå och.. ja. Så roligt var det.

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards