Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 12 april 2010

Av mArrA$ - 12 april 2010 13:03

Fundering:

 

 

 

Härligt att anonyma bara orkar ta sej tid att kommentera det jag skriver! Orka byta namn o kommentera igen dessutom!?    ..har väl aldrig haft så många kommentarer tss..hela 6 st!  JAG pinsam..*haha* "Smarta" personer använder sej av ( okej jag tog bort avancerad ) engelsk gramatik dessutom.. DET om något är väl pinsamt?

Jag är inte så dum som jag ser ut...

 

 

orka bry sej ?..nää..

 

 

Idag skall jag iallafall äntligen åka till Övik.. ska bara uträtta några saker först.

Börja dagen med en lång promenad var ju inte helt fel heller..Telefonen har ringt o ringt.. typiskt när man önskar få sova ut lite.

Men upp steg man o ut iväg på en gång!

 

Nu väntar jag på att klockan ska bli 15..

 

Puss på er!


 

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards