Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 20 april 2010

Av mArrA$ - 20 april 2010 18:30

Den här låten ger mej härliga minnen från de bästa logarna jag dansat på.. Gräsmyr och Baggböle loge!

När det kommer till dans så är mitt minne kristallklart, och jag kan verkligen se framför mej vem jag dansade med och till vilka låtar..

 

Keith Urban - Love somebody likes you..

 

Av mArrA$ - 20 april 2010 17:38

 

 Ett gott och

nyttigt bröd som

inte behöver jäsas

 

  

  


  •   5dl Dinkelmjöl
  • 2dl Grahamsmjöl
  • 3dl Rågsikt
  • 2 ½dl Vetekross
  • 1tsk Salt
  • 4tsk Bikarbonat
  • 5msk Brödkrydda
  • 1liter Filmjölk
  • ½dl Sirap

 

Sätt ugnen på 175 ¤

Smörj 2 limpformar

Blanda alla torra ingredienser

Blanda fil + sirap

stjälp ihop allt

fyll formarna

grädda i mitten av ugnen

60 - 70 minuter

Lägg ev ett bakplåtspapper ovanpå efter halva tiden för att undvika för mörk skorpa.

  

 

Vi gjorde 2 limpor i morse.. och de ÄR så jäkla goda!

  

  



Av mArrA$ - 20 april 2010 15:43

Just! för att inte tala om att vi som sagt ska på Bröllop i sommar/ höst! 2 st dessutom.. Min bästa vän och Nicklas bästa vän ska gifta sej, ja inte med varandra då..   

Jappz Sandra, gubben nämde det i förbifarten..SJÄLVKLART ska han vara bestman på ert bröllop! Inget att fundera på.. det ska bli så trevligt, och oj så avundsjuk man kommer vara då ; ) Bröllop är ju så vackra.. och ni är ju bara som gjorda för varandra! Mmmm Man har mycket att se fram emot i livet.

 

På tal om kärlek

Idag kom mitt sötsnöre hem med en vacker ros och choklad!

  

  

¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤


~ älskad~  

 

 

Av mArrA$ - 20 april 2010 14:49

 

okej okej! jag fattar ditt budskap.. jag är osmart, pinsam, "själsligt omogen" ( vad det nu innebär ) samt talar och handlar innan jag tänker..

säg nåt jag inte visste redan.

 

 

Lägg ner nu, du förstör stämmningen..

 

  

 

 

 

 

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards