Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 15 april 2010

Av mArrA$ - 15 april 2010 11:46

  • Idag bär det hemöver igen.. det har vart två bra dagar med min väninna! har kommit fram till att vi är ju rätt lika vad gäller en hel del saker i livet *skratt* men det visste jag ju redan!

 

  • Vi har ju "cambridgat" bägge två, det har gått bättre när man har som stöd.. nu har jag snart nått målet och 10 kg är borta.. nu ska man bara hålla eländet också.

 

  • Har köpt ansiktprodukter på Aromatique istan, 3 produkter 1700 kr!? Men bra grejor är det..MD formulations. Nu ska man sköta om både sitt yttre och sitt inre.

  • Tandläkaren blev lite saftig också.. alltså jag menar notan, den slutade på 1800:- Men samtidigt hade jag räknat på emn hel del mer så.. Tog bort den där jobbiga strängen jag haft på insidan tänderna sedan jag var 17 år typ.. ja, jag hade ju tandställning i yngre dar och för att de inte skulle förflyttas så får man en sådan. Men nu är den väck! =)

Och..

  • Kampen har börjat..

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards