Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 21 april 2010

Av mArrA$ - 21 april 2010 20:20

Drängen är glad, han hoppar o far, det är sommar i luften idag!

eller så kanske inte.. riktigt än.

Men det är underbart ute! Solen lyser långt in på kvällen.. sommaren närmar sej med stormsteg, oh ja.

 

Marras tog sej en riktigt välbehövlig promenad med Sara efter middagstid! Jag hade som ingen riktig lust innan, men tänkte som så.. alla vet ju att motion och frisk luft är det bästa för en trött piga! ; )

Såå..en timma senare är man mycket piggare efter att ha kommit in.

 

Saken är att jag MÅSTE köpa nya tennisdojor så fort löningen visar sej!.. Endera är det riktig skitkvalite´på skorna eller så är mina hälar lika vass som min tunga. det blir liksom slitet baktill fortfort och jag får onda skavsår!

  

Köpte ju dessa Reebok för kanske max två år sedan så? De borde väl hålla liiite bättre tycker man.

 

495 kr fattigare idag också.. linsundersökning, årskoll på Synsam. Det var INTE planerat.. ville ju bara att vi skulle fixa fram en ny lins eftersom de gamla utgått, typiskt när man trivs med nånting.. ja då ska de utgå *suck* Hon tog en hem sort nu ja ska få prova, har ju sådana problem med mina ögon.. skavkänsla typ jämt.. förutom då linsen sitter i ögat då!

Okej, jag är nöjd om jag har endagslinser hemma så jag kan använda då jag åker o dansar.. annars så spelar det inte så stor roll.

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards