Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 8 juni 2010

Av mArrA$ - 8 juni 2010 18:40

Idag begav jag mej äntligen på jobbet! Underbara arbetskollegor.. ni får mej att må bra, verkligen inse saker och ting! Alla världens rosor till er..

 Idag mår jag mycket bättre! Ända tills man loggar in här och läser någons onödiga kommentar om att jag jobbat länge för att det skulle gå köpprätt, att jag får skylla mej själv? Att som man bäddar blabla..ja, det kanske är så? vad vet jag? hmm.. och anonym sååååklart, jamen visst annars vågar man väl inte skriva vad som helst. Ha, Jo, ni det är tur en del av oss vet hur det ligger till på riktigt.

 

ta det inte personligt, för all del! Men jag tycker inte om anonyma som skriver kommentarer och tycks veta saker.



Men just nu så har jag annat att lägga energi på!

Orka inte städa iallafall, det är sådant där nödvändigt ont som ja dock inte ska pyssla med just i detta tillfälle.


Det regnar, kanske för att jag dödade en spindel i badkaret igår!? ursch ursch.. den va liten, men nog så stor för att jag fick panik.. men se där, ibland har man inget val.. bara till o krossa det krypet.

på tal om badkar.. nu blir det en dusch!

 

 





Av mArrA$ - 8 juni 2010 18:30

ehh, typ Skriv ditt "namn" och kom tillbaka, men det törs du väl inte. DU vet inte ett skit om mej och mitt liv eller vårt förhållande.

 

Så Fuck off and...

Av mArrA$ - 8 juni 2010 02:21

Den här bloggen har hängt med nu i två separationer.. ojoj. Min ventil där ja kan skriva om precis vad jag vill. och era underbara kommentarer värmer i hjärtat.. ni vet, det där söndertrasiga bultande organet!

 

Jag hatar hjärtan! de kan konsten att värka tills det känns som det spricker.

Jag blir nog inte gammal, mitt hjärta har värkt konstant nu alldels för länge.. det har aldrig tagit slut. Dör jag inte av en hjärtproblem i tidig ålder så?! ja inte vet jag.. mirakel.

2007 Separation, ny kärlek, mamma sjuk, ekonomiproblem som heter duga, jobb, marras går in för krachlandning, börja om START, mamma sjuk igen.. avlider!? Ja, andra omständigheter som gör att Marras gör sin andra kraschlandning.. På fötter någotsånär OCH då händer detta!

mm ja vet, jag gnäller va.. life IS just fucking beatiful.

 

Sömn?! vad är det? John Blund lär lysa med sin frånvaro den närmsta tiden är jag rädd för. Sitter här nu och.. gissa vad. Har äntligen fått i mej vatten och knaprar en del musli! Ja, jag har inte kunnat äta något alls under ett par dar, så det här är en bragd.. Ja, bara dem som vart i denna siuation VET vad jag går igenom just nu.

Jag vill tacka er alla som hjälper mej igenom detta! Ni som orkar lyssna på mitt dravvel om och om igen.. jessica, Lina, Anna, Daniel, Lena, Björn..  ja, har säkerligen glömt någon! skyll inte på mej, skyll på förlust av kolhydrater.


I den här farten så kommer man i rask takt i form till beach 2010! jaså, har den börjat redan.. åt fanders med muslin då! ; )

 Nä, jag skämtar

och nej

jag skrattar.. inte.

 

ursch nu vill ja bara kräkas..

Av mArrA$ - 8 juni 2010 00:08

  


 Jag och "min" älskade Nicklas är just nu under pågående separation.. 

Vi har verkligen haft ett underbart långt förhållande, och nu är allt bara över?..

 Vill lova er att jag har mått bättre i mina dar.

Hur faaan ska man klara av detta?

Han var/ ÄR mitt livs stora kärlek.. kanske nångång vi hittar tillbaka till varandra?! En sak är säker..Det var INTE bristen på kärlek som gjorde att vi valde att gå skilda vägar.


Gudarna ska veta att jag älskar den mannen

det gör så ont.. *snyft*


[ En stor tomhet i mitt hjärta ]




[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards