Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 14 juni 2010

Av mArrA$ - 14 juni 2010 17:26

"Kalla händer, kalla fötter och kall näsa � men du har ett varmt hjärta och snart kommer någon att värma dig i sin famn"


jaså?? det spår stjärnorna idag ; )

Nja, är inte så säker på det ja.. ?

Men mina händer och fötter är sjukt kalla!? ( har de alltid vart så.. ) ibland undrar jag om ja lever?  Det känns att man är ensam i den stora sängen nu minsann, vanan att ha någon att slänga upp sina fötter på.. ja, de e barra till o vänja sej att ha kalla fötter för en lång framtid.

För singel det SKA jag vara iallafall ; ) det innebär väl inte att man inte får gosa..?

 

  • Tvättar för fullt ikväll! Nu ska tvättkorgen tömmas..
  • Sängen ska renbäddas
  • No more "skitränder i kalsonger" i min tvättkorg ; )
  • Nästan så man kommer sakna vissa små detajer, haha.. eller så inte!

Ha en trevlig kväll allesammans!

Av mArrA$ - 14 juni 2010 13:23

  

"Don Widman!!" ; )

Din lilla

  

Hoppas du får en underbar dag..

Du är MIn idol!!

 

Puss puss..


[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards