Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 23 juni 2010

Av mArrA$ - 23 juni 2010 22:13

Det går bra nu.. =) Jaaaaa, Grannen ville byta sin lägenhet!! Åh så glad jag blev.. den ÄR skiiiitfin! totalt nyrenoverad med nya vitvaror o allt.. mmm.. Där kommer jag o kissarna trivas som fisken i vattnet tror jag!

Ska ringa fastighetsägarna o prata med dem i morgon, perfekt.. hoppas det inte blir någe klater bara.

 

mmm ett glas vin ikväll gjorde susen, trodde jag skulle få främmande men så blev inte fallet , ) Men lilla vackra Anna, tro inte du kan smita från UTflyttningsfesten och INflyttningsfesten.. haha.

 

  

 

Nu behöver jag bara ett gäng starka karlar? hoho?..

Av mArrA$ - 23 juni 2010 16:52

1:a tatueringen gjord.. mmm and I just love it!



 

Lutar åt fortsättning och fler nästa månad..( om plånboken tillåter det ) Nu är ju inte stars så dyrt att göra. 600:- kosta den..

Ja, vad var det jag sa.. Marras skulle gilla det!   

OCH.. tatueraren va ju huuuur läcker som helst!? ; ) ojoj *hehe* Bara det var ju värt all smärta.. *just kidding*

 

Nä, nu blir det till att laga mat o sen städa lägenheten, kommer folk o kikar på den ikväll. Ett par var här i eftermiddag.. va mycket intresserade.. men ja håller ju tummarna fortfarande att kvinnan här på gården vill byta!

Tackar Vicky för dina tummar också ; )


Ni är underbara hela högen!

Av mArrA$ - 23 juni 2010 00:20

Ikväll fick jag tag i grannen, hon var mycket intresserad att kolla på min lägenhet! Och sen ringde det en till kille.. ett par nämligen som var intresserade också! Ja, jag hoppas verkligen att grannen vill byta med mej.. det vore smidigast och helt klart bäst! =)  


Resten av kvällen visade sej bli SKIT...

Ärlighet vara längst eller?


  


Nu ska jag röja upp lite här o sen gå och lägga mej

Over and out..

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards