Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 16 juni 2010

Av mArrA$ - 16 juni 2010 22:54

Kvällen är fulländad.. Jag tog tjuren i hornen o begav mej ut på en lång promenad med Sara o hundarna! Samt två cykelturer idag.. jajamen, nu  måste man ligga i!

Kom inte o säg att jag är duktig, utan det är bara ett måste om vikten ska hållas! det finns inga fler genvägar nu..

  

Kvällen har annars spenderats här eller i telefon typ.. Inte mycket till liv va ; )

Har tänkt o tänkt på lägenheten och hur jag ska bära mej åt.. o ju mer ja tänker desto snurrigare blir jag. =(

 

Mina nya linser sitter som ett smäck! äntligen har jag hittat ett par sköna dagslinser.. mmm. På tiden det!   


Av mArrA$ - 16 juni 2010 15:39

Ni måste hjälpa mej!

Läget är som så.. jag ska säga upp den här lägenheten innan den sista Juni, därefter har jag 3 månaders uppsägning. Och jag har tänkt flytta till en tvåa bara i huset brevid. Risken finns bara att jag måsta stå med två månadshyror i sep! Finns inte en sportslig chans till det?! *snyft* 10 000 + värme nja, sån bra inkomst har jag då INTE =( ojojoj, nu blev det inte så roligt längre..


Snälla! Om ni hört någon/ några som är ute efter en LJUS fin lägenhet!? En stor fin 3:a i natursköna Dvärsätt. Lägenheten ligger på andra plan med balkong mot storsjön, eftermiddagssol, trevliga grannar, bra folk i området överhuvudtaget ( jag bor ju kvar, hehe ) Vandringsväg efter vattnet till affären 10 min bort, 4 km till Krokom. Bra promenadvägar, nära till skogen, granne med dagis, 

Det ÄR ett kanonställe..

 

Välkommen att höra av er/ dej! Lämna gärna en kommentar eller skriv ett mail:  marras22@hotmail.com

 

Ha en bra dag

Av mArrA$ - 16 juni 2010 10:17

  


Onsdag! 

Dagen har myckert att erbjuda.. hur ska man hinna allt man vill, måste, borde?!

Först o främst ska ja nu ringa Storsjöhus igen ang lägenhyeten. höra mej för så att ja kanske slipper två månadshyror isåfall, det finns int en stortslig chans att ja fixar dubbla hyror.

Hoppas de vaknat på rätt idag bara..

 

Sedan ska jag ta en promenad in på krokom, kolla lönen och hämta en sminkprodukt jag köpt. Hämta min cykel och cykla hem igen..

Göra nånting att äta, lunch, middag eller vad som helst..

Har dock ingen som helst aning vad jag ska kockilera ihop idag?!

Måste försöka få igång min egna dator, koppla in internet på den så att Nicklas o jag kan rensa ur den här.. alla foton o grejor.

 Sånt är ju aldrig skoj.

 

Ska kolla på en laptop, men just nu är de så många andra projekt i luften så någon sån har jag nog inte råd med i dagsläget.. =( Ja, pengarna rinner som sand mellan fingrarna.. Det kallas verklighet.

 

Sen ska jag vaxa bikinilinjen! haha.. Och de är INTE skönt ; )

Grande finale..

 

 




Av mArrA$ - 16 juni 2010 01:26

Ja, här sitter en annan och kl är halv två.. Inte speciellt trött, mer bara på strålande humör  =)

Var på intro för sommarvikarier idag!? hör o häpna, har dock "bara" jobbat där nu i två år.. hehe. Meeeen vadå, det blev ju några timmars betalt ; ) man är väl inte dum kanske! Ja, man fick med andra ord bekräftat att aaaaallt man gjort är fel! ^^, Nä, skulle inte tro det!


När jag kom hem så blev det till att laga middag, crepes av gårdagens pannakaka, med tacofärs.. men de blev inte så där supergott. Ja, en slank väl ner men.. en slank han ner i diket!


I eftermiddags blev dt en cykeltur till Lena, drack kaffe o surra på lite.. lämnade cykeln där.. så i morgon blir det en promenad o hämta cykeln.. om ja inte jobbar vill säga!

 

Sen har jag bara surrat i telefonen resten av kvällen ; )

Sa jag föressten att ja kollat på en lägenhet idag? På samma gård, i huset brevid.. en tvåa! Superfin.. men enda nackdelen är ju att det finns ingen balkong..med tanke på katterna?! Men å andra sidan så behöver de ju inte vara ute på vintern.. så, jag ska väl ringa Storsjöhus i morgon o checka läget!

 

 

 Visdom i natten..


  

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards