Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 21 juni 2010

Av mArrA$ - 21 juni 2010 23:15

Har jag nämt att jag ska tatuera mej? nähä.. jodå, på Onsdag! Och det ska bli nå så grönjävulskt skönt.. känna lite smärta. Vad jag behöver.. Jag bokade faktiskt tid dagen efter Nicklas flyttade ^^,  My new life begins..


  

En stjärna blir det, en enkel bara..  på underarmen.

Sen är jag väl.. fast.

Av mArrA$ - 21 juni 2010 22:10

Jag tänker inte skriva om helgen som gått här i bloggen, det av olika anledningar som en del av er är medveten om.. ja just.

Men den var iallafall "bra"! så pass kan jag stilla er hunger ; )

 

  


Nu är man i vardagen åter med hjärtat fyllt av..

 kärlek? Glädje? förtvivlan? Rädsla? hat? ångest?

Ångest.. alltid lurandes på ett hörn i mitt liv.


Jodå, nog är det så alltid.

 

Nu har jag lämnat en lapp i grannes brevlåda! Hoppas på napp där, hon har en fin tvåa och som det ryktas så är hon ute efter en större lägenhet.. mmm hålla tummarna! Annars skiter jag i det här o flyttar norrövers igen.. Nää Anna!! förlåååt..; ) ska inte, ska inte..

 

Och så har man gått o blivit förkyld på kuppen! typiskt.. sitter o skakar som ett asplöv o halsen bränner. ursch ursch...  tack vare lite kläder och regn kanske? Eller så inte..

 

Deppade ihop här på kvälls kvisten, men så ringde räddaren i nöden.. Jag vet att du läser här ibland, vill att gudarna ska veta hur mycket du betyder!! Tack för att du orkar med mej och mina galenskaper..

  

Alla har vi vår pusselbit i livet! Det gäller bara att hitta den..

Min vän, min pusselbit...

 

 

Och några perfekta sms på det så sken man upp igen! ; ) Tänk vad så lite kan göra såå jäkla mycket!

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards