Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 9 juni 2010

Av mArrA$ - 9 juni 2010 22:23

whooh whooh Hold your horses!?..Har jag sagt att nåt skulle hända om du kom tillbaka?..men nu ska vi ta det lilla lugna. Nej nej, du är MER än välkommen och beblanda dej med mitt liv, kommentera, älska mej, hata mej, gör vad du vill.

Jag tycker det är rogivande... 

 

  


 Du om nån vet att jag inte håller på med hot o sådant, inte sant. *blink*  

varför inte bli vänner på facebook?

  

Ja, nu har N fått tag i en lägenhet iallafall. Känns faktiskt helt okej.. nu ska vi bara fixa o packa innan helgen om det finns tid.

Blev lite ledsen i ögat när han ringde och berättade, verkligheten igen liksom.. 

Men vi fixar det här!

  

I morgon ska ja ringa och höra mej för om hyresvärden inte kan låsa ett rum också, och att jag därav betalar bara för en tvåa..

Annars kanske någon vill byta upp sej och vill ha en trea, och jag flyttar in i deras tvåa. Ja, det blir morgondagens bekymmer..

  

Fick höra att jag såg fräsch ut på jobbet idag?! What?! haha..hade ju bara kammat håret o dragit på lite pink colour on my lips, Själv undrar jag vem som glor på mej då jag tittar mej i spegeln!? Tycker jag ser dööörisig ut.. ursch. Det ska bli ändring på mycket i livet nu minsann..hitta den där "hotta" "snygga" heta oooootrooligt jävla attraktiva för att inte tala om blonda?!  ( skämt åsido ) marras!! haha, jo tjena. ( ^^;)

        

Hon har bara haft lite semester,och..*suck* jag antar att

hon blir nog borta för alltid dessvärre..


  







Av mArrA$ - 9 juni 2010 02:52


 Det är underbart vad Musik är = Terapi..

Av mArrA$ - 9 juni 2010 02:10

Det är stökigt här hemma, inte direkt likt mej.. men vem orkar städa?!

katthåret yr omkring mej.. men vad gör det? Fick ändå beröm för fint hem ikväll, haha.. 

 

Så fick jag främmande, vi drack kaffe och pratade om allt mellan himmel och jord.. otroligt skönt att ha bra människor omkring sej. Tänka på något helt annat än det som upptagit all min fokus. Visst, Så fort hans namn poppar upp på mobilen knyter det sej i magen på mej och hjärtat slår HÅRT. Mmmm tur man kan ligga lågt nu.. Sakta men säkert ljusnar det, och jag har till och med ätit välling och banan idag! DET känns sköönt.. inte heller gråtit något ; ) Okej, tårarna var nära till hands när jag stod i duschen.. men det gick bra =S

 

     

 

Gud så trött jag är, nu är det faktiskt godnatt.. otroligt nog.

Underbara låt.. trodde aldrig jag skulle behöva använda den i min blogg!?

 

Ojoj, hela 115 besökare här igår dessutom! =) Ja, nånting intressant måste jag nog ha skrivit då!

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards