Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av mArrA$ - 7 augusti 2010 09:42

God morgon världen!

Idag skiner solen och så ska man iväg o arbeta! :( Typiskt.. 

En underbar dag att vakna till


Ikväll är det dans i Aspås, hade planer på att åka.. men annat lockar mer. 

Vad sägs om att hitta på något roligt i morgon på min lediga dag, lägga sej itid.. stiga upp i tid? Hoppas på gott väder och ha en heldag ute.. åka på Museum? Auktion? årets första dopp? Eller bara sitta i gräset på en filt och känna att livet ÄR. 


Allt är så vindstilla ute, inga löv som blåser.. ingenting. Himlen är alldeles blå.. precis som det ska vara på sommaren. 


Wilma är också kär.. är JAG kär? va? näää.. hur kan ni tro det? ; ) hon bufflar o knufflar, vill vara med och är allmänt mys.

Doris, hon är lite mer som Hjördis.. Man ser henne knappt! tss...


NU ska ja göra köttfärsbiffar innan det bär av! 



Av mArrA$ - 7 augusti 2010 01:44


En man.. 

En riktig man..


Mr D gör mej galen

Han gör mej stolt


Mr D är...

Helt overklig?


Finns han överhuvudtaget? 

Är han en dröm.. ?

nyp mej

NU


Det var inte enligt mina planer..

Men

Han fångade mitt hjärta..

Och..


Han snarkar som FAN! haha.... ; ) 


  


 

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards