Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av mArrA$ - 10 augusti 2010 02:42

Men tror ni jag kan sova eller vad!? Sitter här och bara ler.. hjärtat spricker snart! Vad har du gjort med mej D?!

min lilla "smörblomma"

hahaha...


Aldrig förr i livet har jag skrattat så underbart jävla skönt, äkta och mycket.. aldrig förr har jag kunnat se in i en annan människas själ som jag ser in i din!


M -82 = Yin

D -66 = Yang


det är vi de


  vet.. liksom du, att vi är ämnade för varandra! 

det bara måste vara så? Denna starka känsla inombords.. som vi båda två har! Något man aldrig tidigare upplevt, Vart kom den ifrån helt plötsligt? 

Jag är så stolt över att få vara din kvinna!

Det finns ingen i världen jag respekterar mer än dej.. 

som man..

Som du respekterar kvinnan..

oj, ja..

du ÄR helt fantastisk! 

Och du är min..

Jag är din..


Jag gav dej en nyckel, nyckeln till mitt hjärta, men även en annan nyckel.. har en svag känsla av att vi ses imorgon innan jag börjar arbeta ; 9 Om inte annat så kommer vi ses när jag slutat, en dag utan dej.. utan varandra.

Man kan inte andas utan luft.. så är det. 


Destiny

Destiny

Destiny

D..

D...


  








[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards