Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av mArrA$ - 11 augusti 2010 02:00

Arbetsdag 12 21 ikväll.. när jag kommer hem så ligger hjärtat  i soffan och bara är uppklädd och fan så fin! I köket står det dukat tomatsoppa, tapas, ost, kex och alkoholfri cider.. ; ) Har blivit bjuden på mkt mat i mina dar..har ju dock levat med en kock i nästan 3 år...

MEN detta är annorlunda? 

ÄKTA, jag vet inte vad.. jag önskar jag kunde förstå själv?! 


En riktig jävla man..

 han är någon..!

respekterad

Älskad



Har hans totalt uuuuuuunderbara stämma i mitt öra just nu..mmmm ja ni skulle bara höra! ojoj, haha ;)  

Timmarna bara rusar iväg när vi pratar med varandra, vi pratar verkligen om ALLT och ingenting.. ! Allt från politik till inredning, ja just..

Kan inte lägga på, vill inte lägga på... ;) 

Sov gott nu, hörs snart igen!

Puss pussss...



Annars händer liksom inte mycket mer i livet just nu, vi  planerar tillvaron för fullt.. ska ut på äventyr så fort det bara går! Resa och må gott.. Upptäcka världen tillsammans, trots att du rest en hel del redan ;) Men vi ska upptäcka världen på alla dess plan som kan tänkas! Du vet hur jag menar.. vi ska upptäcka allt vi "missat" Vi kommer ha ett så jävulskt underbart liv tillsammans

D, min fantastiska D..


Jag håller med dej..



"Vi gifter oss drive in i Las Vegas! Sedan åker vi till Texas o hälsar på *PiiiP* åker Harley, går på countryklubbar, lever livet som nygifta,  och avslutar med 14 dar i cancoon Mexico"


Vet du vad, vi bara gör det!? ;) 






Avslutningsvis: 




  

 






[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards