Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av mArrA$ - 12 augusti 2010 22:16

Blev 12 timmars jobb idag..istället för 8.

Man är skapligt trött vill jag lova.. huga! Men på något konstigt vis har jag så mycket energi så att jag vet inte vad!? Trots bara 3 timmars sömn i natt så är formen på topp! Fick en timmes rast på eftermiddagen och då kom vännen med lite energi! ; ) Tack.. välbehövligt.

Nu har jag bara 3 morgonpass kvar.. phu..


Idag fick jag också ett besked som KAN komma förändra min närmsta framtid, OM det skulle gå vägen så är mitt liv på väg att ta vändning på alla tänkbara sätt. Saker händer inom mej, omkring mej som jag inte kan förklara på något vettigt sätt. Det har hänt så pass mycket bra i mitt liv sista tiden, saker har bara gått vägen och pusselbitar har fallit på plats allt eftersom. Jag håller alla tummar att denna pusselbit passar och sen limmar jag skiten så det aldrig går itu! 


Har precis gjort kycklinggryta med grädde, paprika, vitlök.. mm blev riktigt jäkla bra! Det blir min matdosa i morgon. Nu börjar man återställa ordningen o laga mat också, underbart! 


En dusch på det här o sen kasta sej i säng är preciiis vad jag behöver! 


[ Kram till er alla ]

Av mArrA$ - 12 augusti 2010 00:30

  

Jodå, hata är energikrävande

Hatar gör jag få, föraktar gör jag dem som förtjänar det..  Det är därför du tar dej tid att sätta datan bara för att ge mej all din uppmärksamhet , näädå, du hatar inte mej, inte alls va..  ; ) Trodde det var förbjudet på "arbetstid" att logga in på privata sidor och göra privata ärenden?  Kom igen nu..Erkänn att du loggar in på datan öööööverhuvudtaget bara för att du är besatt av min blogg? Det är inget fel, men det finns namn på den sjukdomen också.. Stalker.

Trodde du var sur för att jag hade Nicklas, men det visade sej va fel.. hmm.


Man ska älska andra som man älskar sej själv! Oj, tål världen verkligen så mycket kärlek...? 


Mr D for precis hem, saknar honom redan..

varje sekund utan dej är som en evighet! *suck* Ses i morgon igen..

Han skulle få folk att kissa ner sej av rädsla bara genom att spänna ögonen i dem *skratt* inte sant älskling?  "de e manligt de".. Smörblomma in action! 

Klockren kommentar

If U fuck with me, U fuck with Mr D... ; ) 


Nu har vi bokat datum för vårt giftemål också! 2012-01-01.. våra ringar tatueras vackert in på våra fingrar..; ) Ska de va så ska de va!

Isen har aldrig förr vart så tjock i Norrland! 

Jag må väl va dum men ja trodde inte det var is på sjöarna sommartid? 


På tal om is så gruvar man sej en aning till Vintern.. brr jävla skit när man ska börja klä på sej mot kylan! 

Nu är de godnatt! 

ZZZZZzzzzzzzzzz


[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards