Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av mArrA$ - 17 augusti 2010 20:35

Vilken underbar dag!


Somnade med en jävulskt snarkande vän vid min sida     Kl 10 han for en tur, kanske han ville göra sin NYA "flicka" avis? 

Hmm, tror inte du som jag älsklingsD, att din fd. fru skulle bli smickrad av att bli kallad flicka vid 44 års ålder?! ;) 

Nädå, Han skulle träffa sin son en sväng och Innan jag hann blinka så var han på plats i min säng igen!  Med sej hade han två smörgåsar som vi smaskade i oss..

( eftersom Marras inte hade någon frukost hemma ?! ) 



Efter vi duschat o gjort oss i ordning åkte vi in till stan o gick i inredningsbutiker! ÄÄÄÄÄntligen har jag hittat en karl som har smak och intresse för inredning!

heeeelt underbart.. Jag ska nog köpa en soffa i morgon på K.O.O.L

 ja, man ska ju trivas på plats där jag ska bo ett tag framöver.


  

NU e det dags att röja upp här hemma.. det ser ut som ett... näste? 

   

*skratt*

Ha en fortsatt trevlig kväll! 

Kraaam allesammans... 



Av mArrA$ - 17 augusti 2010 01:19

Ligger i sängen o skriver på Mr D:s Mac.. han tycker jag också borde köpa en sådan..de tycker nog jag med, men det får bli ett anne projekt! 

vacker ligger brevid o bara får mej att skratta skiten ur..Vi har så jävla skoj tillsammans! Har väl aldrig skrattat sååååå i hela mitt liv! Skavsår i halsen..

ojoj.. fan, ja älskar nog dej.. de visste ju int ni, men de vet jag att så är det.. ja? så är det fan i mej. 

 Iallafullafall så har jag arbetat min sista dag på schemat.. känns skittrist! jag vill verkligen vara kvar där, på riktigt.. Mm man kan ju alltid hoppas att få en rad i framtiden, soon maby? 


Kommer hem kl 21 15.. skulle cykla men alltså orka, så D hämtade mej faktiskt lat som HAN är ;))) mmm jag är.. likisar! 

När jag kommer hem så har han alltså gjort mysmat! igen.. mmm.. Grekisk sallad. Till det serverades ett glas champange

Ja, kära nån.. Maria är kär.. så inni h-vetet, ni får stå ut med detta kärleksdravvel ett tag till! ;) hihi.. 


Nog med mystik för ikväll, vi ska...  

va? Snusk... ja vet va ni tror o tänker, men så är det inte. 

Vi ska gifta oss först! ;)))) 


Over AND out.. 

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards