Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av mArrA$ - 24 augusti 2010 22:11

Ligger här på soffan och använder D:s Macdator.. ja vill också ha en mac, mycket bättre! snyggare och.. ja pc släng dej i...!! "Vålnaden" är i duschen och tvättar armhålorna, kanske behövdes.. vad vet jag.

Han är trots allt en hårig man ;) 

Ikväll hälsade jag på fd svärmor Lena, typ bjöd in mej själv på kaffe.. och nog drack jag kaffe alltid! trodde nog jag kunde dricka en veckas ranson!?

Sedan när jag kom hem så gjorde jag varma mackor och en sallad till det, inte igår man åt det.. jävligt gott iallafall. 

Tände ljus i lägenheten och kröp ner under en filt framför tv:n med en mysig karl bredvid.. men jag har liksom insett att det är inte kul att kolla på burken? 


    




Nu verkar det som han är färdig.. dags att hålla för ögonen då! ;) 


Take care tonight

Av mArrA$ - 24 augusti 2010 01:43

Det kliar som bara den nu efter Lördagens bravader.. läker väl ihop just nu förståss, jodå  man kan ju alltid hoppas! 

Stygnen ska tas om ytterligare 12 dar för bästa resultat. 

  


Ikväll har jag suttit uppe hos min gamla granne i huset brevid, blev bjuden på middag o fika, kaffe o te. Vi surrade om ALLT mellan himmel och jord.. okej mest om karlar då såklart ;) Vad man ska behöva gå igenom i livet, alla dessa nitlotter innan man drar högsta vinsten!

( vilket jag hoppas och TROR jag gjort nu)..

Vi pratade om gifta karlar o deras lögner? Varför så många kvinnor går i den fällan..?  Svartsjuka karlar och deras jävla skitbeteende? Kvinnans dragningskraft.. ja, den oemotståndliga. Ju mer avståndstagande vi är.. desto mer intressant blir man! hade kunnat suttit där hela natten o surrat.. haha.


Tisdagens spåkula:

Ett sent telefonsamtal sätter igång en rad händelser som leder till din framgång.


mm kanske det kanske..  ;) 





Du får mej att skratta som aldrig förr

Med din blick gör du mej knäsvag

Du ger mej energi till att orka

Du gör mej hel 

  Min tvillingsjäl

Min trygghet

Min alldeles egna underbara CAT-MAN-DO.. ;) 




"Det finns nätter då jag lämnar min boning och går på stadens gator som en vanlig man"

- Mr D







[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards