Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av mArrA$ - 22 augusti 2010 04:23

  


Alltså Min hypkondri börjar gå överstyr.. ; )


Vi  kom just hem efter en natts vistelse på akuten!

Vi äter brie, ädelost och annat gott i godan ro, Mr D spiller på golvet..OCH  Marras halkar o skär upp låret, aj.. ligger där på golver å asgarvar ända till man ser blodet som rinner o täcker benet.. Blod överallt!? otäckt det tycker jag.. =/ Ringer sjukvårdupplysningen och vi får sjukresa in till stan. Hmm inte så värst skoj längre... o ont gör de.


Så nu sitter jag här med en omplåstrad nysydd röv.. ja herregud sån otur man kan ha. Halkade och skar upp mej som sagt, ett sår som ja fick lov att sys för bästa resultat. Han sa dock att han skulle ge mej 2!? bedövningsprutor.. men stack mej säkert 5 ggr!! skit underläkare.. kunde ju sagt det då o inte bara stuckit! mej! 


Men tro mej när jag säger att vi då INTE  hade en tråkig väntan på Dr:n.. *hahaha* Mr D sa till läkaren att han var en feeder ( matare ) som hade matat mej så skinkan sprack.. ja tror jag dööör av skratt.. haha..  sen skratttade vi så han gick ut i korridiren o ropade - syrgaspå 9:an!!! syrgas på 9.an.. 

Sen satte vi på mej 4 st blåa armband, två på fötterna o två på armarna.. 

När läkaren gav mej bedövning så bet jag Mr D i armen, mm det ska han ha.. 

Sen fick jag en stelkrampspruta eftersom jag hade massa glas i låret o i såret.. sjuksköterskan hette Ante o va världens mes.. då frågade Mr D - jaha, är de första dan efter semestern.. ehh ja, sa han. mmm det märks. " du är så brun om armarna" hahahaha.. vilket vi kan säga, han va KASS!! o nu ha man ont i armen också.. jävla skit hit o dit. 

MEN jag tror ja inte skrattat så mycket på 700 ååååår!!!! 


Ja, så fick vi ta taxi hem.. det blev en minst sagt annorlunda resa.. vi drev en hel del med taxichauffören.. hehe. Han glömmer nog inte den resan, o mitt kvitto med signatur skulle han sätta upp på kontoret! ; ) Fy fan va vi e bra älskling.. ! 


  

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards