Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av mArrA$ - 19 augusti 2010 01:22

En heldag med massor uträttat! Känns riktigt bra.. Vi for på återvinningstationen i Krokom o slängde massa skräp, killen där kunde man inte annat än tycka synd om. men vi skrattade så magmusklerna ( vart dem nu är ??)  värkte!! 


- Nä alltså ni kan inte slänga den där i!  det är hårda bud nu med sorteringen, vår nya chef.. bla bla.. ja vill ju inte få sparken liksom!

- Det här är ju inte min avdelning egentligen.. ja e nere på elektroniken! ...

- åhhh nää, fan va coooollt..

Och dammsugaren ställde vi på färg! den VAR ju faktiskt RÖD! ;)))) 


Hade också bokat tvättstugan så där röjde man undan lite, sen in till stan o handlade mat OCH köpte mej en soffa! Åhh så fiiin..brunt o beige tyg ( bilder kommer i morgon tänkte jag )  Vilket smakråd man hade vid sin sida.. mmm me like. Sen har vi hållit på att möblera lägenheten så att den är helt underbar!

NU trivs jag verkligen.

Tack åter tack darling.. 

Mr D = En man med bra smak och öga för vackra ting.. ja men halllååååå se bara han är ju tillsammans med mej? ;) 

*Skratt*

Hoppas att ni förstår att det mesta jag skriver är med glimten i ögat, så är det!

Puss o go´natt






  

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards